• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån vänta ut tills juni eller?

H

Hjälp!

Gäst
Poäng: 0
Hej!
31 maj har jag 8 uc ff kvar, 2 till försvinner i juni resterande 6 utspritt på året fram till 1 feb 2020.

Jag hade velat vänta ut juni för o få bort 2 ff till, men skulle verkligen vilja att underskottet som går från 27k till 65k inte hinner synas när jag söker.

Är det möjligt att få skatteåterbäringen senare än juli?

Alternativt kommer jag sänka underskottet men det är en riktigt fin summa att amortera med.

I maj skulle jag samla 340k med en årsinkomst på 346k ett underskott på 29k allt syns på uc jag kommer då ha 8uc ff

Alt vänta ut juni o ha 6uc ff och underskott på 65k

mina lån har räntor på 23%(!!!!!!)


Hur gör jag?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Hej!
31 maj har jag 8 uc ff kvar, 2 till försvinner i juni resterande 6 utspritt på året fram till 1 feb 2020.

Jag hade velat vänta ut juni för o få bort 2 ff till, men skulle verkligen vilja att underskottet som går från 27k till 65k inte hinner synas när jag söker.

Är det möjligt att få skatteåterbäringen senare än juli?

Alternativt kommer jag sänka underskottet men det är en riktigt fin summa att amortera med.

I maj skulle jag samla 340k med en årsinkomst på 346k ett underskott på 29k allt syns på uc jag kommer då ha 8uc ff

Alt vänta ut juni o ha 6uc ff och underskott på 65k

mina lån har räntor på 23%(!!!!!!)


Hur gör jag?
Sänk underskottet till under 34k. Sök lån när du har 6ff kvar. När lånet är utbetalt så skicka in blankett omprövning av skatt till skatteverket så har du resten av skatteåterbäringen som du är berättigad på ditt bankkonto några veckor senare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp